Lények...
Alapjáték:
- Űrlény
Az űrlény teljesen úgy viselkedik, mint egy átlag ember. Külsőleg annyi különbség van csak, hogy zöld a bőre és a szeme tiszta fekete. Ha űrlényt akarsz látogass el Odaát városába, ahol itt-ott előfordul a családban pár ilyen lény. Ha pedig saját űrlényt akarsz létrehozni, ahhoz kell egy felnőtt férfi sim, akit elrabolhatnak az űrlények. Kattints éjszaka a távcsőre, nézd a csillagokat, s egyszer csak elragadja a simedet egy csészealj. Ott megtermékenyítik a férfi simet és amikor visszahozzák a Földre, akkor már terhes lesz. Pár nap múlva meg is születik az űrlény-csemete.
Házikedvenc:
- Farkasember
A farkasember minden éjszaka 20 órakor átváltozik farkassá. Kinő a bundája és pár új opcióra is képes lesz. Megijeszthet egy átlag simet az úgynevezett "Grr" opcióval, a farkas tud vonyítani, odahívhatja a farkas társait a telekre. Hogy létrehozz egyet, fogj egy átlag simet és barátkozz össze egy farkassal. Amikor elég jóban lesznek, a farkas megharapja simedet és átváltozik. A farkas éjjel jön a házhoz. Onnan lehet megismerni, hogy világít a szeme, amúgy egy átlag farkaskutyának néz ki. Tipp: az a hely, ahol tipegő simek élnek, és rengeteg a fa vagy bokor a kertben különösen vonzza a farkasokat.
Éjszakák:
- Vámpír
A vámpír az egyik legkülönösebb lény. A simsben nincs szüksége vérre, viszont a naptól óvd, mert abba akár bele is halhat. A bőre kékes, nagyon sápadt, vörösek a szemei és persze hosszú és vámpírfogai vannak. Koporsóban alszik nappal, mert elégne a napon. Amikor viszont besötétedik, élvezi az éjszakai életet. Ahhoz, hogy vámpír simed legyen, egyszerűen vidd el éjszaka mindenféle közösségi területre a Belvárosban, amíg nem találkozik egy vámpírral. Különösképp a Crypt O' Night Klub nevű helyen kóborolnak. Barátkozz össsze vele, minimum legjobb baráti szintre és meg fog harapni. Ha simed vámpír ő is ugyanúgy meg tud harapni más simet és képes denevérré változva repülni.
Évszakok:
- Növénysim
A növénysim rendkívül barátságos és családias lény. Zöld bőre van, és a ruhája meg a haja levelekből áll. Képessége is van. Képes spórákat szórni és növénysim gyermeket ültetni. Életkorukban is van különbség, hisz ők rögtön tipegők, amikor kikeltek a magokból és nincs tinédzser kor, egyszerűen felnőttek lesznek. Képesek beszélni más növényekkel is, akár egy bokorhoz, fához vagy bármi máshoz, amit a kertben megtalál. Nehéz növény simet létrehozni. Venni kel egy kertésztől különleges permetszert a növények számára, s ha jó sokat locsol a szerből a növényre, akkor egyszer csak ő is átváltozik. Nincs szüksége ételre vagy egyébre, csak napfényre és szeretetre vágyik - meg persze egy kicsi vízre.
Megnyitottunk - vár az üzlet
- Szervó
A szervó egy robot, amiből két fajtát gyártanak: férfi és női robotot. Ezek a lények ugyanúgy éreznek,, mint valódi társaik. Beszédük furcsa, olyan robot-beszéd. Szerezhetnek barátokat, akik megolajozhatják őket. Nincs szükségük másra, csak törődésre és egy kis áramra, de feltöltik magukat, ha kell. És, ha eleged lett belőlük, akkor egyszerűen kikapcsolhatod őket. Hogy egy szervó élhessen a családban, venni kell egyet a Bevásárló negyedben, de ha nem lehet kapni, meg kell vásárolni a Bútorok menüből a robi-készítő padot. Ha eléggé kitanulta a simed a robot-készítés fortélyait, a legmagasabb szint elérése után készíthet robotot.
Egyetem
- Zombi
A zombik rendkívül ronda, gusztustalan és buta lények. Persze nekik is lehetnek barátaik ugyanúgy. Kékes bőrük van és olyan arcuk - nos, mintha most jöttek volna ki a sírból. Járásuk is furcsa, maguk után húzzák egyik lábukat. Időnként azt is elfelejtik, hogy kicsodák, de nem kimondottan gonosz teremtmények. Hogy létrehozz egyet, meg kell halnia egy simnek és egy társának újra kell élesztenie. Ehhez pedig szükség van egy Kaszás-Hívóhoz. Ezt pedig a munkajutalmak között találod meg. De egyből nem lehet a tiéd, csak, ha eléred a Paranormális munka 5. szintjét a ranglétrán. Ha nincs kedved ehhez, egy csalókód mindent megold: UnlockCareerRewards. Minden karrierjutalmat elérhetsz. Szóval tovább... Ha rákattintasz és hívod a kaszást, fontos, hogy a felélesztésért nem túl nagy, de mégse kicsi összeget adj. Ha túl keveset adsz, nem éleszti fel az elhunytat, ha túl sokat, tökéletesen újra ébred. Az aranyközépút viszont a zombihoz vezet!
Nagyvárosi Élet
- Boszorkány
A boszorkánynak három típusa van: gonosz, semleges és jó. Mindegyik különböző varázslatra képes. Talán a boszik és varázslók a sims legérdekesebb lényei, hisz rengeteg opcióra képesek. A varázslás nagyon sok izgalmas dolgot rejt. Megismerheted a Mágikus birodalmat, készíthetsz reagenseket és persze ártó, semleges vagy jó varászlatokat, attól függ, hogy a boszi vagy varázsló éppen milyen párton áll. Boszid képezheti magát és elérheti a maximumot is, de akkor nagyon erős varászlásokra képes és mágikus tárgyakat is készíthet, széket vagy lámpát. Hogy létrehozz boszorkányt, menj közösségi területekre és keress boszorkányt. Barátkozz vele össze és átváltoztat! Ha gonosz jellemű változtat át, a simed is gonosz lesz, de ezen hosszú út folyamán változtathat, ha tanulmányozza a Jó vagy a Semleges mágiát a varázskönyvben. A varázskönyvet és üstöt az eszköztárban megtalálod!
Jó Utat!
- Nagy láb
A Nagy láb egy kedves, szőrös barát, aki egyedül kóborol az erdőben. Egy viskóban lakik, Háromtó szomszédságban (ez egy úti cél, mint pl. Twikki sziget, Takemizu...) még hozzá egy titkos telken! Hogy megtaláld szükséged van Háromtó térképére vagy a Rejtély kutatás Háromtavon térképre. Ezt úgy tudod megkeresni, ha a földre kattintasz bárhol az udvaron és megparancsolod simednek, hogy ásson. Egy idő után talál térképet, lehet, hogy először csak csontra, kőre és egyéb kacatokra lel. Ha mnd ez meg van, Háromtó szomszédságban indulj el közösségi területre és válaszd ki a Titkos telket vagy a Rejtélykutatást. A telek egy erdő féleség lesz, ott lakik Nagy láb. Ha elég időt töltesz vele, és legjobb barátokká váltok, akár hozzád is költözhet eme meg nem értett lény. Különleges opciókra nem igen képes, talán a Nagy láb ölelés az említésre méltó egyedül. Simedet felkapja és ölelgeti, szorítja, mint egy nagy plüssmackót. Ez is mutatja, hogy ennek a rettegett lénynek mekkora szíve van.